LODMAN.20110315-1 UPDATE: Przeniesienie ��cza do film-esw

Numer : LODMAN.20110315-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : UPDATE Typ : planowane Dotyczy : węzeł film-esw Nadawca : Witold Bogacki Początek zdarzenia : 2011-03-16 12:00:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2011-03-15 12:51:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Jutro, 2011-03-16 w godz. 12-14 zaplanowano przywrócenie połączenia do węzła film-esw w docelowej lokalizacji (ul-r). Prace spowodują przerwę w łączności z węzłem nie dłuższą niż kilka minut. *** Działanie: 2011-03-16 12:55:00 (0,0) Witold Bogacki Prace zostały zakończone. Połoczanie zostało przeniesione do docelowej lokalizacji i działa poprawnie. *** Przewidywany czas zakończenia: 2011-03-16 14:00 *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia: 2011-03-16 12:39:00 (0,0) Witold Bogacki Prace zostały rozpoczęte.
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN