LODMAN.20161120-2 UPDATE: Brak łączności ze switchem film-ds-esw

20 Nov
2016
20 Nov
'16
10:22 p.m.
Numer : LODMAN.20161120-2 Właściciel : LODMAN NOC Status : UPDATE Typ : nieplanowane Dotyczy : węzeł film-ds Nadawca : Piotr Goczał Początek zdarzenia : 2016-11-20 10:41:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2016-11-20 10:57:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Od 10:41 nie mamy łączności ze switchem film-ds-esw. *** Działanie: 2016-11-20 23:22:00 (0,0) Piotr Goczał Łączność ze switchem została odzyskana o 14:26. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia:
3058
Age (days ago)
3058
Last active (days ago)
0 comments
1 participants
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN