LODMAN.20170817-1 UPDATE: Brak łączności ze switchem arch-wol-esw oraz film-ds-esw

17 Aug
2017
17 Aug
'17
8:22 a.m.
Numer : LODMAN.20170817-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : UPDATE Typ : nieplanowane Dotyczy : węzeł arch-wol-esw, film-ds-esw Nadawca : Tomasz Berner Początek zdarzenia : 2017-08-17 06:25:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2017-08-17 08:06:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Od godz. 6:25 brak łączności ze switchem arch-wol-esw oraz film-ds-esw *** Działanie: 2017-08-17 10:22:00 (0,0) Tomasz Berner Łączność została odzyskana po restarcie radiolinii o godzinie 09:46 do switcha film-ds-esw, o godzinie 09:55 do switcha arch-wol-esw. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia:
2788
Age (days ago)
2788
Last active (days ago)
0 comments
1 participants
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN