LODMAN.20021119-1 UPDATE: Nie działa połączeie LZE-ZEC.

Numer : LODMAN.20021119-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : UPDATE Typ : nieplanowane Dotyczy : linia LZE-ZEC Nadawca : Tomasz Berner Początek zdarzenia : 2002-11-19 12:45:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2002-11-19 12:47:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Nie działa połączenie LZE-ZEC. Prawdopodobnie przyczyną awarii jest zawieszenie się switcha ethernetowego w ZEC. *** Działanie: 2003-06-09 09:18:00 (0,0) Tomasz Berner Reset urządzeń o godzinie 08:00 przywrócił prace połączenia. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia: 2002-11-21 13:03:00 (0,0) Piotr Goczał Zasilanie urządzeń LODMAN w węźle ZEC zostało poprawione. Węzeł pracuje poprawnie. 2002-12-30 08:03:00 (0,0) Tomasz Berner Od godziny 07:18 brak łączności ze switchem w ZEC. 2002-12-30 09:21:00 (0,0) Tomasz Berner Komunikacja ze switchem została przywrócona. 2003-01-17 16:14:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Od godziny 15:30 nie działa połączenie do switcha ethernetowego w ZEC. Zgodnie z informacjami uzyskanymi z ZEC awaria jest spowodowana wyłączeniem zasilania w ZEC. Przywrócenie zasilania jest planowane na jutro (2003/01/18) około godziny 12:00. 2003-01-18 15:33:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Switch w ZEC rozpoczął pracę o 13:11. 2003-02-24 15:53:00 (0,0) Witold Bogacki Od godz. 15:40 brak połączenia ze switchem w ZECu. 2003-02-24 18:18:00 (0,0) Witold Bogacki Po zresetowaniu switcha i konwertera w LZE połączenie wznowiło pracę. 2003-03-15 07:08:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Od 6:56 (2003/03/15) po zresetowaniu switcha lze-esw przestał także odpowiadać switch zec-esw. 2003-03-17 08:05:00 (0,0) Tomasz Berner Od godziny 08:04 po zrestartowaniu switcha i konwertera w ZEC połączenie wznowiło pracę. 2003-03-20 18:24:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Od 17:46 (2003/03/20) switch zec-esw nie odpowiada na pingi. 2003-03-24 07:42:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Od 7:24 (2003/03/24) switch zec-esw po zresetowaniu zaczął poprawnie pracować. 2003-04-17 05:40:00 (0,0) Piotr Goczał Od 5:38 brak jest łączności ze switchami ethernetowymi zec-esw oraz lze-esw. 2003-04-17 09:18:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Po zrestartowaniu o godzinie 9:14 switcha lze-esw połączenie z nim oraz z zec-esw zostało przywrócone. 2003-05-08 14:07:00 (0,0) Piotr Goczał Nie działa połączenie do ZECu. 2003-06-01 23:10:00 (0,0) Paweł Pietrzak Od godz.22.45 nie działa połączenie do ZEC ethernet.Trwa sprawdzanie przyczyn. 2003-06-02 12:40:00 (0,0) Tomasz Berner Około godziny 9:30 po resecie urządzeń połączenie wznowiło pracę. 2003-06-08 23:56:00 (0,0) Paweł Pietrzak Od godz.23.45 nie działa połączenie do ZEC Ethernet. Trwa sprawdzanie przyczyn.
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN