LODMAN.20160901-1 UPDATE: Brak łączności ze switchem film-ds-esw

5 Sep
2016
5 Sep
'16
12:36 p.m.
Numer : LODMAN.20160901-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : UPDATE Typ : nieplanowane Dotyczy : węzeł Film-DS Nadawca : Tomasz Berner Początek zdarzenia : 2016-09-01 12:38:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2016-09-01 13:57:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Od godziny 12:38 obserwujemy brak łączności ze switchem film-ds-esw. Prawdopodobna przyczyną jest brak zasilania w węźle. *** Działanie: 2016-09-05 14:36:00 (0,0) Tomasz Berner Ze względu na remont budynku wyłączone zostało zasilanie węzła. Ponowne włączenie ma nastąpić do około 20 września. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia:
3135
Age (days ago)
3135
Last active (days ago)
0 comments
1 participants
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN