LODMAN.20110218-1 CLOSE: Awaria po��czenia pomi�dzy ul-r a umed-b1

Numer : LODMAN.20110218-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : CLOSE Typ : nieplanowane Dotyczy : linia ul-r - umed-b1, ul-r - film Nadawca : Witold Bogacki Początek zdarzenia : 2011-02-18 12:19:00 Koniec zdarzenia : 2011-03-16 13:25:00 Bilet otwarty : 2011-02-18 12:49:00 Bilet zamknięty : 2011-03-16 13:26:00 *** Opis problemu: Od 12:19 nie mamy połączenia pomiędzy naszymi węzłami ul-r a umed-b1. Dodatkowo nie działa też połączenie pomiędzy ul-r a film zestawione tędy z powodu ciągłej awarii bezpośredniego połączenia do węzła film z PLCK. *** Działanie: 2011-03-15 13:21:00 (0,0) Witold Bogacki Uszkodzony kabel został naprawiony. Jutro (2011-030-16) w godz. 12-14 zaplanowano przeniesienie połączenia do film-esw na docelowe miejsce (węzeł ul-r). Następnie zostanie odtworzone połączenie 10GE pomiędzy ul-r, a umed-b1. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: Połączenie zostało odtworzone i pracuje poprawnie. *** Historia: 2011-02-18 13:07:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Trwają prace mające na celu ustalenie przyczyny awarii. 2011-02-18 13:49:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Uszkodzony został światłowód podczas próby kradzieży kabla miedzianego. Czas naprawy łącza nie jest obecnie jeszcze znany. 2011-02-18 15:37:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Kilka połączeń udało się przenieść na inne trasy i w związku z tym część połączeń klientów zostało przywróconych do pracy. 2011-02-19 14:45:00 (0,0) Piotr Goczał Prace naprawcze prowadzone były w dniu dzisiejszym w godzinach 9:00-14:00 i nie zakończyły się sukcesem. Dalsze prace prowadzone będą w poniedziałek 21.02.2011. 2011-02-21 09:16:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski O 08:22 udało się zestawić połączenie tymczasowe do węzła Film i dzięki temu switch film-esw znów jest dostępny.
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN