LODMAN.20170217-1 CLOSE: Brak łączności do film-ds-esw

Numer : LODMAN.20170217-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : CLOSE Typ : nieplanowane Dotyczy : węzeł film-ds-esw Nadawca : Piotr Goczał Początek zdarzenia : 2017-02-17 01:58:00 Koniec zdarzenia : 2017-02-23 14:30:00 Bilet otwarty : 2017-02-17 08:21:00 Bilet zamknięty : 2017-02-23 14:31:00 *** Opis problemu: Od 1:58 nie działa połączenie do film-ds-esw. *** Działanie: 2017-02-23 14:31:00 (0,1) Piotr Goczał Łączność ze switchem została odzyskana 2017/02/17 o 10:47. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: Ticket zamknięty. *** Historia: 2017-02-17 08:33:00 (0,0) Piotr Wilk Restart radiolinii od strony sieci szkieletowej nie przywrócił łączności. 2017-02-17 10:52:00 (0,0) Michał Wierucki Przyczyną problemów jest brak zasilania w węźle.
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN