[INFO] LODMAN.20030315-1 UPDATE: Problemy ze switchem ethernetowy w LZE

Numer : LODMAN.20030315-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : UPDATE Typ : nieplanowane Dotyczy : węzeł lze-esw Nadawca : Jerzy Grzenda Początek zdarzenia : 2003-03-15 06:27:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2003-03-15 06:49:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Od 6:27 switch lze-esw przestał odpowiadać na adresowane do niego pingi. *** Działanie: 2003-03-15 16:12:00 (0,0) Jerzy Grzenda O godz.16 ponowne zresetowanie switcha lze-esw pomogło. Switch pracuje poprawnie. Nie udało się przywrócić zec-esw - wymagany restart. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia: 2003-03-15 07:13:00 (0,0) Krzysztof Władyszewski Po zresetowaniu switcha lze-esw sytuacja nie uległa poprawie. Dodatkowo przestał byc dostępny także switch zec-esw.
participants (1)
-
Komunikaty Operatorzy LODMAN