
17 Feb
2017
17 Feb
'17
9:52 a.m.
Numer : LODMAN.20170217-1 Właściciel : LODMAN NOC Status : UPDATE Typ : nieplanowane Dotyczy : węzeł film-ds-esw Nadawca : Michał Wierucki Początek zdarzenia : 2017-02-17 01:58:00 Koniec zdarzenia : Bilet otwarty : 2017-02-17 08:21:00 Bilet zamknięty : *** Opis problemu: Od 1:58 nie działa połączenie do film-ds-esw. *** Działanie: 2017-02-17 10:52:00 (0,0) Michał Wierucki Przyczyną problemów jest brak zasilania w węźle. *** Przewidywany czas zakończenia: nieznany *** Zakończenie zdarzenia: *** Historia: 2017-02-17 08:33:00 (0,0) Piotr Wilk Restart radiolinii od strony sieci szkieletowej nie przywrócił łączności.