Re: [WINNT] co jest przyczyną komunikatu: [object Promise]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] co jest przyczyną komunikatu: [object Promise]
From: PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>
Date: Wed, 20 Mar 2024 12:02:00 +0100

> Tak na przyszłość, gdyby były problemy z jakąś stroną, to można ją
> przetestować na różnych przeglądarkach i systemach np. tu:
> https://www.browserling.com/ W ten sposób można łatwo sprawdzić czy to coś z
> naszym komputerem jest nie tak czy to jednak strona ma problem.

Ciekawe, taki przeglądarkowy VirtualBox...
Na wspomnianej stronie pokazuje "Object Promise".
W Windows 10 za darmochę jest sesja 3 minuty,
nie sprawdzałem ile musi minąć do następnej darmowej sesji.
Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
antywirusowe AVG.