Re: [WINNT] MPC-HC Media Player Classic Home Cinema, linia komend do pr

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] MPC-HC Media Player Classic Home Cinema, linia komend do przyspieszenia audio+video wydłubać z programu
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Sat, 16 Mar 2024 15:46:01 +0100
Wed, 13 Mar 2024 19:42:27 +0100, w <nsmIN.1706652$am1.607312@usenetxs.com>,
"jedrek" <j@j.j> napisał(-a):

> Czy programista może jednoznacznie stwierdzić, czy to przyspieszenie
> materiału realizuje sam program MPC-HC czy jednak korzysta tutaj z ffmpeg?

W ogóle nie korzysta z ffmpeg.

> Czy jednak bez wzgryzienia się w kod źródłowy na poczekaniu jednoznacznie
> nie da się tego stwierdzić?

MPC-HC po prostu przekazuje strumień do sterownika obrazu (czy jakoś tak).

> To proszę jakiś pomysł na linię komend, która ffmpeg zmusi do przyspieszenia
> audio tak jak robi to MPC-HC.

Z audio jestem słaby, więc nie mogę. Spróbuj na videohelp.com

> Na pewno nie z komendą "atempo", bo nie o takie przyspieszenie chodzi.
> Da się to jakoś w locie zrobić i uzyskać wynikowy przyspieszony materiał?

Jak mi wyślesz próbkę, to ci przyspieszę w Vegasie i powiesz czy jest ok.

> Może sam MPC-HC ma gdzieś ukrytą funkcję zapisywania takiego przyspieszonego
> materiału do pliku?

Nie. Możesz zapisać sobie z outputu audio Windowsa, ale też bardziej nie
pomogę.