Re: [WINNT] CDA.PL - download

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA.PL - download
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 25 Feb 2024 07:04:21 GMT
in <news:ure03n$sgc$1$ladida@news.chmurka.net>
user 1634Racine pisze tak:

> jaka komenda to sciagales? (najpierw manifest? mpd?

Nie nie tę drogę już porzucamy bo .mp4 w tymlinku z mpd jest
zaszyfrowany na cda.pl

Komendą pewnie najprotszą podstawową.
Używam yt-dlp.exe razem z youtube-dl-gui.exe

yt-dlp.exe https://resetoff.pl/vid/x1qwz

> u mnie nic nie chce zadzialac

Chyba ważne jest czy najpierw otworzymy tę stronę w Firefoxie i puścimy
film. Wtedy być może serwer uzna, że ustanowiono połączenie z prawilną
przeglądarką a my podłączymy się dodatkowo z pobieraniem youtubedlp :)

> np. wstepne youtube-dl --list-formats
> https://resetoff.pl/vid/x1qwz, jako i inne, licho wie, o co cho)

Teraz juz nie chce pobierać.

Microsoft Windows [Version 10.0.19045.2006]
(c) Microsoft Corporation. All rights reserved.

C:\Programy_video\youtubedlp>yt-dlp.exe https://resetoff.pl/vid/x1qwz
[generic] Extracting URL: https://resetoff.pl/vid/x1qwz
[generic] x1qwz: Downloading webpage
ERROR: [generic] Unable to download webpage: HTTP Error 410: Gone
(caused by <HTTPError 410: Gone>); please report this issue on
https://github.com/yt-dlp/yt-dlp/issues?q= , filling out the
appropriate issue template. Confirm you are on the latest version using
yt-dlp -U

C:\Programy_video\youtubedlp>

otwieram w Firefox i znowy pobiera :)

Zgaduję że ooddzielnie jesteśmy traktowani jako robot.

Sposób starych górali. Zawsze najpierw przed kombinowaniem otwierać
film w Firefoxie. Przejść stronę captcha nie jestem robotem.

> [ internet download manager sciaga bez problemu]

dobrze że chociaż to działa.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne