Re: [WINNT] [ot] MS Word/open office - zmiana kodowania dokumentu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] MS Word/open office - zmiana kodowania dokumentu
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Wed, 7 Feb 2024 10:42:15 +0100
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(a):
w ms word 2000 pro i w open office (apache), pklik *.doc tak wyglada
(plik  dostalem,jak byl zapisywany - nie wiem):
https://imgsh.net/a/u6LfGAj.png
- w jaki sposob zmienic kodowanie calego pliku, aby bylo ok?
(metoda dla ms word: opcje > ogolne > zaklikac potwierdzenie konwersji
przu  otwieraniu  - nie dziala, bowiem idac taka droga mam po wyborze
"otworz plik  *.doc jako czysty txt" --> wybierz kodowanie z dostepnych,
ale zadne z  dostepnych kodowan nie pasuje, nie pozwala otworzyc pliku z
prawidl.  czcionkami)

Nie ma czegoś takiego jak zmiana kodowania w .doc. To co znalazłeś, dotyczy otwierania plików .txt. Office stosuje kodowanie UTF-16LE. Problem, który widzisz, wygląda na brak czcionek. W środkowej części tekstu widać, że udaje się znaleźć czcionkę zastępczą. Z jakiegoś powodu w innych miejscach się to nie udało. Spróbuj zmienić czcionkę w całym dokumencie na którąś z dostępnych w systemie.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/