[WINNT] [ot] MS Word/open office - zmiana kodowania dokumentu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [ot] MS Word/open office - zmiana kodowania dokumentu
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Wed, 7 Feb 2024 01:31:35 +0100
w ms word 2000 pro i w open office (apache), pklik *.doc tak wyglada (plik dostalem,jak byl zapisywany - nie wiem):

https://imgsh.net/a/u6LfGAj.png

- w jaki sposob zmienic kodowanie calego pliku, aby bylo ok?

(metoda dla ms word: opcje > ogolne > zaklikac potwierdzenie konwersji przu otwieraniu - nie dziala, bowiem idac taka droga mam po wyborze "otworz plik *.doc jako czysty txt" --> wybierz kodowanie z dostepnych, ale zadne z dostepnych kodowan nie pasuje, nie pozwala otworzyc pliku z prawidl. czcionkami)