Re: [WINNT] Fragment nazwy pliku w pliku batch

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Fragment nazwy pliku w pliku batch
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Thu, 18 Jan 2024 13:00:05 +0100
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):
Tak, chcę aby skrypt odczytał te dwie liczby i przekazał do pliku
batch (będzie w nim pętla for dla wielu plikach). Z tym już sobie
poradziłem (dir *.txt do pliku i dalej for).
+ jeszcze przekazał nazwę pliku bez liczb ("jakaś nazwa.txt") :)

OK, teraz jasne.

A dokładnie to jak ze zmiennej %%F (for /F "delims=;" %%F in
(dirlist.txt) ) wydobyć takie dane.

Jeśli określisz tokeny, to w %%F będziesz mieć pierwszy token, w %%G drugi itd.

for /f "tokens=1,2 delims=," %%f in ('dir /b *.txt') do (
wykonaj.exe -start %%f -koniec %%g
)

--
Grzegorz Niemirowski