Re: [WINNT] Thunderbird-Brak podglądu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird-Brak podglądu
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Thu, 18 Jan 2024 07:35:45 +0100
W dniu 18.01.2024 o 06:09, Jamnior pisze:

Podziwiam tą walkę, bo mi Thunderbird chodzi świetnie i za cholerę nie mogę zrozumieć Waszych problemów.

Nie walczę, nie mam problemów z Thunderbirdem, działa jak powinien. Mam natomiast problem z kilkoma dodatkami, które w nowszych wersjach nie chcą działać. Nowszych wersji albo brak, albo nie działają tak jak bym chciał. Tyle i tylko tyle. Thunderbirda używam chyba od lat 90-tych i jestem zadowolony.

Aż sam zerknąłem na swój zestaw dodatków - i rzeczywiście wszystkie które kiedyś używałem są wyłączone :) Jak nietrudno się domyśleć skoro spojrzałem tam dopiero teraz to niespecjalnie mi są potrzebne :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om