Re: [WINNT] thunderbird,serwer "chmurka" - problem z wysłaniem wiadomoś

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] thunderbird,serwer "chmurka" - problem z wysłaniem wiadomości
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 22 Dec 2023 04:44:34 +0100
Grzegorz Niemirowski w news:um2a6l$8k7$1$grzegorz@news.chmurka.net
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(a):
owszem, tutaj jest grupa o windows.
ale otrzymal odpowiedz? otrzymal.
A nie powinien, tylko nie chciałem być nieuprzejmy.

piszac, _liczy_ _sie_ na spotkanie uprzejmego. Trafil-zatopil. Tylko tyle.

bo _dzisiaj_ pisze sie tam, gdzie jeszcze tli sie jakiekolwiek zycie usenetowe.
Dlaczego tak?

widac za duzy skrot dalem.
"pisze sie tam" mialo oznaczac: pisze sie na usenet tam [....].
Bo pisac w ogole, to mozna i na Berdyczow.

To jest zwykłe zaśmiecanie. I to w dodatku bezsensowne,

poczekaj jeszcze troche, za jakis czas nie bedzie usenetu, nie bedzie smieci :)

bo pisać trzeba tam, gdzie jest największe prawdopodobieństwo otrzymania odpowiedzi. I zwykle nie będzie to w ogóle Usenet. Piszesz jakby był
jakiś  obowiązek zadawania pytań na Usenecie.

Ale chlop wybral usenet. Masz z tym jakis problem? Ja w ogole. Moze wybral miedzy listem do soltysa i usenetem. Wybral dobrze.

Gdyby taki obowiązek był,
to może  szukanie aktywnej grupy, bez względu na jej tematykę, byłoby
uzasadnione.

a jesli obowiazku pisania na usenet nie ma, a nie ma, ale ktos wybiera usenet, to "szukanie aktywnej grupy, bez względu na jej tematykę" juz nie jest uzasadnione? :)

zdawac by sie moglo, ze wobec tego mogl pisac na grupe 'polityka'. Ale
nie  napisal. I slusznie.
A na Windows słusznie?

wykonal "szukanie aktywnej grupy, bez względu na jej tematykę". imo - uzasadnione.

Po co w ogóle na siłę pytać o chmurkę na
Usenecie? Bo  jest ona serwerem news?

jesli jabco spoczywa kole jakiegos drzewa, to najpewniej (duze prawdopodobienstwo) jest nim jablon. Pewnie dlatego z serwerem news skojarzyl usenet. Na stacji benzynowej mial pytac?

Można przecież uzyskać informację
z pierwszej ręki u  admina.

Mozna. Ale wybral usenet.

Przy okazji, to zastanawiałem się czemu dałeś [ot] pytając o OE. On jest przynajmniej częścią Windows w przeciwieństwie do TB.

pewnie dlatego, zeby ktos nie skrobnal mi, ze sprawa oe, to nie sprawa windows. Bo nie kazdy wie to, co Ty wiesz.