Re: [WINNT] Klon systemu, bootowalne - co free?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klon systemu, bootowalne - co free?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 06 Dec 2023 17:05:51 GMT
in <news:ukpsqb$pdce$1@dont-email.me>
user heby pisze tak:

> Mam wrażenie, że MS staje na głowie, aby z każdą wersją system
> bootowania i parycjonowania dysku stawał się coraz bardziej
> kryptograficzny, a dziedzina kopiowania MS OSów została poniekąd
> porzucona przez OpenSource, być może z powodu tych właśnie
> zabiegów MS.

Tylko raz udało mi się sklonować dysk komuś.
Był to program Samsunga dawany z jego nowym ssd i kablem usb.

Oczywiście nie było mowy o dokładnym przeniesieniu rozmiarów partycji.
Wyszło jak wyszło laptopa oddałem, dzieciak wniebowzięty rzucił się do
grania.

Mam szczęście, że nie używam żadnych programów z dysku C
Wszystko mam na D. Tylko sterowników żal. Nocusz.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne