Re: [WINNT] Internet explorer 11 w win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Internet explorer 11 w win10
From: Piotr C <kangyooni@gmail.com>
Date: Tue, 7 Nov 2023 21:08:52 -0800 (PST)
On Tuesday, November 7, 2023 at 1:38:11 AM UTC-7, Tomaszek wrote:
> Spróbuj stąd pobrać: (wygląda na pełną instalarkę offline)
> https://www.dobreprogramy.pl/internet-explorer,program,windows,6628237866186369

Dzięki! Aczkolwiek nie zadziałało, bo "jest już zainstalowana nowsza wersja".
Wywaliłem wszystko z program files (obu), co nie było trywialne - w każdym
przypadku trzeba było zmienić włąściciala z trustedinstaller na usera i zmienić
prawa dostępu, wywaliłem co się dało z rejestru, z AppData i już k... nie wiem.
No jak wirus. Windows robi się znowu taką wredną mendą jak w czasach wpychania
pierwszych internet explorerów. Tyle że ja już nie jestem studentem i nie mam
nieskończonej ilości czasu, więc poddaje się, są lepsze rzeczy do roboty. I tfu
pluje na małomiękkiego. Nagrania z DVR-u będzie trzeba ściągać gównianą apką
androidową, no trudno.

P.