Re: [WINNT] Scalanie MP3

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Scalanie MP3
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Mon, 30 Oct 2023 17:54:37 +0100
W dniu 29.10.2023 o 09:48, PureNick pisze:
Sat, 28 Oct 2023 01:54:39 +0200, w <uhhjle$86q$1$ladida@news.chmurka.net>,
"1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(-a):
PureNick w mn.e01f7e7a4fb80ac0.84011@tlen.pl">news:mn.e01f7e7a4fb80ac0.84011@tlen.pl
W dniu 27.10.2023 o 16:21, 1634Racine pisze:
1634Racine w news:uhgggm$r5m$1$ladida@news.chmurka.net
Trybun w news:uhgfsf$2a1kg$3@dont-email.me
Znacie jakiś solidny darmowy program do scalania plików MP3? Te które
znam to raczej takie zabawki do łączenia kilku plików a mi idzie o
takie którymi da się szybko połączyć kilkaset MPtrójek.
foobar nie jest ok?
https://www.vidmore.com/pl/edit-audio/merge-aac/ - nizej jest o foobar.
przed chwila sprobowalem, poszlo.
und: https://www.youtube.com/watch?v=3SOHiUxtmJg
dziala.
Dzięki, przyda się na przyszłość,. Tymczasem znalazłem już inny program,
a właściwie programik, nazywa się Merge-MP3 i robi to czego oczekiwałem,
scalenie prawie półtora GB mptrójek zajęło mu kilkanaście sekund.
Czy to może ten: https://www.shchuka.com/software/mergemp3/
?
Dla mnie bomba :)
z paru plikow 320 kb/s   i 192 kb/s  daje wynikowo 302 kb/s. Ciekawe....
w sumie, to nie jest jasne co on tam robi z bitratem.
Ale laczy.
Pewnie średnia. Pytanie czy te programy łączą czy rekodują.
Trybun napisał:
"scalenie prawie półtora GB mptrójek zajęło mu kilkanaście sekund"
Według mnie tak szybko nie da się przekodować tyle materiału.

Swoją drogą ciekaw jestem, po co komu taka wielka jedna empetrójka?...
Pozdruffka

1/ Audiobooki do auta. W samochodzie nie mam odtwarzacza CD to je zgrywam z płyt na pendrive i mam jako niepofragmentowaną  całość. 2/ Podobnie operacja ze zgraniem do telefonu, i tu czytnik audiobooków  znacznie lepiej się zachowuje gdy ma plik w całości.