[WINNT] dell, PERC 6/i -rekonfiguracja.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] dell, PERC 6/i -rekonfiguracja.
From: "Marek G." <marek.gachowski@gmail.com>
Date: Sun, 22 Oct 2023 23:58:58 -0700 (PDT)
mam serwer dell z perc6/i. Są dwa dyski wirtualne
A. system, 2 HDD w raid 1
B. dane, 4 HDD w raid 5 Padły dyski w (B), chcę go skasować i zastapić raid 1
na dwóch dyskach. Jest jakieś oprogramowanie, które pozwoli to zrobić bez
wyłączania serwera ? (ewentualnie restart)Mogę prosić o łopatologiczne info jak
to zrobić w BIOS (ctrl R). Niby wszystko jest opisane ,a nie chcę niechcący coś
za duzo skasować :) (system)Długo trwa inicjalizacja macierzy (800 GB) ?

  • [WINNT] dell, PERC 6/i -rekonfiguracja., Marek G. <=