Re: [WINNT] [W11] Czy Win 11 da sie uruchomic bez konta MS / nr tel?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [W11] Czy Win 11 da sie uruchomic bez konta MS / nr tel?
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Sat, 21 Oct 2023 14:53:06 +0200
W dniu 16.10.2023 o 12:23, ąćęłńóśźż pisze:
Dziecię dostało lapiszona od dobrego rządu. Przy pierwszym uruchomieniu pyta o konto MS (ewentualnie nr tel.) lub każe utworzyć.
Da się obejść, jak dawało się przy Win 10?
Tak swoją drogą ciekawi mnie, czy te czarnkowe lapiszony mają jakieś wbudowane funkcje dla rodziców? Ze strony www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/family-safety wynika, że najpierw rodzic powinien utworzyć siebie jako użytkownika, a dopiero spod swojego użytkownika rodzica utworzyć użytkownika Dziecko i nadać mu ewentualne ograniczenia. Producent (akurat HP się trafił) miał stronkę dla Win 10 https://support.hp.com/pl-pl/document/ish_3043652-2865156-16 gdzie pisał cyt. "Funkcje Windows 10: Funkcja kontroli rodzicielskiej Dodawanie członków rodziny do konta Microsoft użytkownika może pomóc zachować bezpieczeństwo rodziny użytkownika w Internecie. Możesz ustawić limity czasu i zablokować niewłaściwe strony internetowe, aplikacje lub gry. Więcej informacji oraz instrukcji można znaleźć na stronie firmy Microsoft Rodzina (w języku angielskim)."

Gdzieś było w Internecie. Nie jestem pewien czy dobrze pamiętam, ale wydaje mi się że jeśli przy pierwszym uruchomieniu nie ma dostępu do Internetu, to daje się założyć konto lokalne.