Re: [WINNT] MIgracja w płatniku - problem.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] MIgracja w płatniku - problem.
From: "Marek G." <marek.gachowski@gmail.com>
Date: Wed, 27 Sep 2023 23:47:38 -0700 (PDT)
> Ty próbujesz to robić za pomocą Płatnika?
> Dlaczego nie normalnie - np. przez Management Studio?
W sumie to jest migracja z accesa, której płatnik nie potrafi na serwer 64 bit
zrobić.

Postawiłęm windows 10 32 bit i na tym windowsie sqlexpress 2014, zrobiłem
migracje w płatniku, w wyniku czego mam baze sql. Migrację na serwer -według
zaleceń zus- też trzeba zrobić w płatniku. Swoją drogą pierwszy pomysł to było
backup w 32 i restore w 64. Teraz zrobiłem próbę - restore wywaliło błąd.
Pomysł jakiś ?

Marek