Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do znawców Thunderbirda
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 24 Sep 2023 12:27:59 +0200
Dnia Sun, 24 Sep 2023 08:48:41 -0000 (UTC), Jacek napisał(a):

> Skoro "znikniętych" mail sama nie skasowałaś to masz ich kopie na
> serwerze. Nie panikuj i sobie je ściągnij ponownie.

Na serwerze będą, jeśli używa IMAP lub równorzędnych protokołów.
POP kasuje pobrane maile, z wyjątkiem konfiguracji klienta "kasuj po xx
dniach".

Na dysku lokalnym można jeszcze puścić program do odzyskiwania danych, ale
jeśli system pracował przez pewien czas, to już będzie znacznie trudniej
lub niemożliwe do odzyskania.

--
Pozdrawiam.

Adam