Re: [WINNT] całkowita ochrona

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] całkowita ochrona
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 10 Sep 2023 15:27:03 +0100
in <news:udkgro$39mba$1@news.icm.edu.pl>
user robot pisze tak:

> No kurwa, znowu mnie pytał windows o hasło zeby sie właczyć.
> Kurwa. ilez mozna?

hasło użytkownika?

> Dziesiec lat juz bedzie co najmniej jak ustawiałem tak zeby nie
> pytal. I chuj jebany znowu chce zeby haslp wipsać zeby sie
> odpalić.

20 lat nie naprawili błędu z klawiaturą ekranową, która przywołuje
ostatnio pisane okno a nie bieżące.

i nie zanosi się na naprawę.

Zrobili zjebany monit ten plik *.url pochodzi z obcego zrodła.
Trzeba wchodzić w właściwości i odblokowywać kazdy nowy skrót.

> Jak Boga kocham zaraz do rzeki wypierdoole ten caly komputer.

Często jest taka chęć.

Windows to jest system chuj wie do czego. Ani nie daje pełnej kontroli
nad hardware komputera ani nie ma jednolitego systemu konfiguracji
ustawień np plików *.ini. W dobie ekranów 4K ma dalej okienka 400 x
300. Dalej proponuje te swoje śmieci muzyka obrazy wideo.

To jest system "bieg z przeszkodami" w celu umęczyć ujebać, człowieka.
Wszystkie idee i workaroundy na końcu torpeduje.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10