Re: [WINNT] Jak to interpretowac ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak to interpretowac ?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 4 Sep 2023 17:42:04 +0200
Dnia Mon, 4 Sep 2023 13:48:34 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Właściwie to nie wiem co jest na tym zdjęciu, ale chyba niezwiązane z
> Windowsem i lepsza byłaby grupa pl.comp.pecet.

Tam jest kontroler Della pod tytułem PERC 6, a dalej to nie wiadomo.
Jeśli był RAID5, to on wymaga co najmniej 3 dysków.
Jeśli widać dwie grupy, to być może były 2x RAID5 każdy po 3 dyski lub
dowolna inna kombinacja, w tym z dyskami Hot Spare.

W każdym razie matryca/matryce się rozszypały. Dyski dostały status "obcy"
- czyli jakby pochodziły z innych matryc/kontrolerów.

Jeśli dane ważne i brak aktualnego backupu, to Ontrack lub inna
profesjonalna firma zajmująca się odzyskiem.

--
Pozdrawiam.

Adam