Re: [WINNT] Total Commander ma 30 lat

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Total Commander ma 30 lat
From: PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>
Date: Tue, 26 Sep 2023 12:37:53 +0200

> Warto dodać, że doczekał się całkowicie darmowej konkurencji - Double
> Commander, wyglądający prawie identycznie, co do pixela i majacy wiele
> identycznych rozwiązań, włącznie z wtyczkami. No i majacy wersję na Linuxa.

Przymierzałem się do Double Commandera, ale nie przekonał mnie,
jest w nim jakiś syndrom niedopracowania, niewykończenia...
Wolę Unreal Commander, też obsługuje wtyczki TC (https://x-diesel.com)
Ostatnio jednak najczęściej używam programu "Altap Salamander"
- od niedawna freeware: (https://www.altap.cz/salamander/screenshots)
W niektórych kwestiach dla mnie jest nawet wygodniejszy niż TC,
chociaż oczywiście nie aż tak bogaty i nie tak sumiennie rozwijany,
obawiam się nawet że nie będzie już nowych wersji "Jaszczura" :(

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
antywirusowe AVG.