Re: [WINNT] Nagrywanie filmów z YT

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nagrywanie filmów z YT
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 22 Sep 2023 14:24:45 +0200
ąćęłńóśźż w news:udrogi$uvp$1$bosch@news.chmurka.net
Pomroczność mnie dopadła: jak nagrywać filmy z YouTube w Firefoksie, bez
jakichś wyrafinowanych zewnętrznych aplikacji typu  jdownloader?

ja wiem, czy jdownloader to wyrafinowana sprawa...? imo po prostu b.skuteczny, b. wygodny. Elegancko pokazuje, co tam jest dostepne na www konkretnego video, na przyklad na yt. Pozwala kolejkowac i potem hurtowo mozna sciagac, nawet z napisami. Natomiast inny, niezawodny soft, tylko dla yt --> https://yd.3dyd.com/ (jest tez wersja z kolejkowaniem, chyba platna...), pozwala na download takze napisow z _automatycznego_ tlumaczenia na pl. Bywa b. wygodne, ktos nie zna serbskiego, to juz zna :), polapie sie w automat. tlumaczeniu.