Re: [WINNT] dysk SSD w serwerze?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dysk SSD w serwerze?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 1 Sep 2023 13:52:02 +0200
Dnia Fri, 1 Sep 2023 09:10:58 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Więc chyba nie był intensywnie używany i pamięć Flash w SSD nie zostałaby
> szybko zajechana. W każdym razie kłania się backup, szczególnie dla
> krytycznych danych.

Mam serwery z dyskami na pełnej szynie PCI.
Natomiast dobry _sprzętowy_ kontroler z pamięcią i dyskami SAS 15krpm nie
jest wiele wolniejszy od macierzy SSD na PCI.

Natomiast dyski SSD mogą być nieprzewidalne. Jakiś rok temu poleciało u nas
na raz w matrycach kilka sztuk SSD na PCI.

Przy magnetycznych to bywało na raz po dwa-trzy.

--
Pozdrawiam.

Adam