[WINNT] Gpupdate przez wifi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Gpupdate przez wifi
From: "Mchal M. Lechanski" <michal@doriath.eu>
Date: Tue, 29 Aug 2023 01:14:28 +0100
Dzień dobry,

Mam problem z gpupdate /force przez WiFi. Trwa to bardzo długo, a kończy się komunikatem że się nie udało bo nazwa nie została rozpoznana. Przez kabelek działa bez problemu, sprawdziłem ustawienia DNS i dla wifi jak i ethernet są takie same. Gdzieś widziałem sugestię że to może być kwestia ustawień Bitdefender, sprawdziłem ale to nie to.

Skończyły mi się pomysły... podpowiecie gdzie jeszcze szukać błędów w konfiguracji nie pozwalających nna wykonanie gpupdate?

Z góry dziękuję.

--
Michał

  • [WINNT] Gpupdate przez wifi, Mchal M. Lechanski <=