Re: [WINNT] W11 pasek zadań pionowo. Serio nie da się?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W11 pasek zadań pionowo. Serio nie da się?
From: Piotr C <kangyooni@gmail.com>
Date: Fri, 11 Aug 2023 10:39:22 -0700 (PDT)
On Thursday, July 20, 2023 at 11:52:07 AM UTC-7, _Master_ wrote:
> I nie da się go zmniejszyć?
>
> Dell zrobił mi prezent i zauktualizowałem ale przy 733 pixelach w pionie
> to jakiś masochizm jest.

Podobno nie. Tzn. da się w rejestrze zmienić że pasek będzie z boku, ale nie
będzie działał, więc nie wiem czy Cie to satysfakcjonuje :)  To jest jedna
rzecz która mnie powstrzymuje przed 11. Tzn. chyba jest więcej rzeczy
zjebanych, u żony na kompie coś próbowałem zrobic i mnie wk...ło. Proponuję
wrócić do wiecznie niedokończonego windowsa 10 i poczekać na 12.

P.