[WINNT] Pavilion 15-cs0xxx nie lubi klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Pavilion 15-cs0xxx nie lubi klawiatury
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 16 Jun 2023 12:51:07 +0200
Witajcie.

Laptop HP Pavilion 15-cs0xxx, na nim Win 10.

W zasadzie prawie żadnych programów nie ma (bo to komp do pracy) oprócz
narzędzi drukarek Epsona.

Efekt: prawy Alt daje "8", lewy daje "2" (o ile nie pomyliłem cyferek).
Polskie litery można wpisywać przez lewy Ctrl-Alt, ale nie wszystkie.
Próba wprowadzenia polskiej litery przez lewy alt podnosi  okienko pomocy
Outlook.

Wyłączyłem skróty klawiaturowe grafiki, nic więcej nie widzę.
Była wcześniej klawiatura 214 (wtedy działy się lepsze cuda), ale już
przełączona na prawilną programisty.
Uszkodzenie mechaniczne wydaje mi się mało prawdopodobne.
W PowerToys nie widzę żadnych mapowań.
W Panelu sterowania wszystko wydaje się OK.

Ki diabeł?
Czego jeszcze szukać?

--
Pozdrawiam.