Re: [WINNT] Tablet - jaki system do pracy 'biurowej'?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tablet - jaki system do pracy 'biurowej'?
From: Konto58 <Konto58@no.no>
Date: Sat, 10 Jun 2023 09:51:15 +0200
Fri, 9 Jun 2023 09:28:14 +0200
heby <heby@poczta.onet.pl>   napisał(a):

> Poszukaj sobie Dell Venue, jest masa wersji o róznych parametrach. Na
> częsci z nich masz w miarę normalnego PC, a więc łyknie co tam
> potrzebujesz bez marudzenia, ponadto jak na tablet jest znacznie
> bogatszy w kontakt ze światem i parametry dajace swobodę pracy. Po
> jakimś czasie i tak dokupić do niego klawiaturę, a do nich akurat są
> całkiem przyzwoite.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=UQs7isCyguM&t=9s
>
> I na koniec stwierdzisz, że fajnie by było mnieć małego laptopa... ale
> to później...

Ale po co innego małego laptopa, skoro po podłączeniu klawiatury masz w pełni
funkcjonalnego małego, jednobryłowego, 100% laptopa. Na dodatek klawiatura
zawiera
baterię, co praktycznie podwaja czas pracy na tym lapku.
Do swojego mam jeszcze stację dokującą na stale podłączoną do TV i tam
zazwyczaj stoi
sobie tablet, udostępnia netflixy i inne jutuby.

Ptr.