Re: [WINNT] zaszczyt mnie kopnął

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zaszczyt mnie kopnął
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 29 Jun 2023 20:18:09 +0100
in <news:u7k9v7$dga$1$grzegorz@news.chmurka.net>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> Nie podałeś zbyt wielu informacji. To może być zwykłe konto
> domenowe, czyli na każdym komputerze w domenie możesz zalogować
> się na swoje konto.

pewnie tak, to jest domenowe

> Zasoby takie jak pulpity czy dokumenty mogą
> być na udziale sieciowym.

pewnie tak

> Może to też być dostęp przez Zdalny pulpit lub coś podobnego.

to raczej nie zdalny pulpit

> Czyli Windows chodzi na jakimś serwerze
> w firmie i się na niego logujesz zdalnie.

aha

> Wreszcie może to być Windows 365, czyli też dostęp zdalny, ale
> Windows jest wirtualizowany w chmurze MS i firma płaci za niego w
> abonamencie. Czyli Windows tu jest usługą a nie produktem. Dostęp
> jest przez zdalny pulpit lub przeglądarkę. Więc może zacznijmy od
> tego i opisz w jaki sposób logujesz się do tego Windowsa.

Muszę uczestniczyć w tej szopce więc miałem miting z kierownikiem.
Peter to będzie teraz twój legalny komp. Możesz tu sie logować.
no i z tego co zdążyłem zauważyć zanim wszedłem do pokoju:

Wybrał new user piotr.kwiatkowski@nazwafirmy.com
potem wpisał hasło jednorazowe, potem mnie zmusiło do zmiany hasła.

Potem ekrany wygladały jak znane mi z instalowawania windows.
robimy wszystko dla ciebie, instalujemy wszystko, jeszcze chwileczke

no i pojawił sie pusty nowy pulpit w10
nie wiem co tam jest, nie dotykałem nie w głowie mi
bo lece do Polski tadam :D

> Ale co właściwie tu jest śmiesznego?

w sumie się zagalopowałem bo chrome mógł zainstalować ktoś sobie sam?
sciagnął z netu i teraz jest w kompie dla wszystkich userów?

a śmieszne byłoby gdyby obok błogosławionego Edge
firma dołożyła wszystkim Chrome bo np wszyscy mają go w domu i "umią"
chrome więc nie mieli by dyskomfortu.

Bardzo mnie interesuje co robi Główny Informer w wypadku gdy pani
Krysia cała we łzach przychodzi mówi, że komp zdechł i excele zniknęły?

Pewnie bierze inny sprawny pc dell 5050 sff robi podmiankę
podpina kable i wszystkie excele automagicznie ściągają sie z sieci
lokalnej?

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju