Re: [WINNT] MS-Word i grafika jako link

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] MS-Word i grafika jako link
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 20 Jun 2023 00:58:26 +0200
Dnia Mon, 19 Jun 2023 23:28:45 +0200, Animka napisał(a):

> Po co Ci ten program. Mnie też Mocrosoft chce to wtrynić, ale ja nie chcę.
> Używam programu Open Office. Wszystko w nim jest.

VBA też?
PowerQuery też?

A poza tym o kt órym Open Office piszesz? Firmy Apache?
Bo są jeszcze inne open, np. Libre Office.

Ok, nie musisz odpowiadać.

W OO jest problem z ramkami, z akapitami, potrafi rozrzucuć bądź zgubić
grafiki. IMO nie nadaje się do tego, co ja mam zrobić.
Lepszy byłby program do składu, ale takiego ani nie mam, ani nie znam.

--
Pozdrawiam.

Adam