Re: [WINNT] Pavilion 15-cs0xxx nie lubi klawiatury

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pavilion 15-cs0xxx nie lubi klawiatury
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 16 Jun 2023 22:50:36 +0200
Dnia Fri, 16 Jun 2023 17:29:34 -0000 (UTC), Jacek napisał(a):

> A podłączałeś zewnętrzną? Jakie efekty?

Problem w tym, że człowiek podczepiony do tego laptopa na razie nie ma
zewnętrznej.
Ledwie mi się udało wytłumaczyć mu, jak ma uruchomić TeamViewera.

Teoretycznie mogę mu wygenerować pendrive z jakimś live linuksem, ale
wciśnięcie F10 czy innego funkcyjnego w odpowiednim czasie już może go
przerosnąć. A do kompa mam za daleko, aby jechać.

--
Pozdrawiam.

Adam