Re: [WINNT] [ot/android] ogladanie filmów w smartfonie - nie jest mozl

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot/android] ogladanie filmów w smartfonie - nie jest mozliwe
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Fri, 2 Jun 2023 00:29:18 +0200
Grzegorz Niemirowski w news:u5b3da$ons$1$grzegorz@news.chmurka.net
1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml> napisał(a):
portal alterkino.net i przykładowy film: https://alterkino.net/alterglobalizacja/requiem-dla-amerykanskiego-snu
w przegladarkach laptopowych filmy na tym portalu oglada się bez
problemu,  ale jest problem z ich obejrzeniem w smartfonie (durny sposob
ogladania, ale  czasami tylko smartfon jest pod reką)  - otóż w ogole
nie można ich  obejrzeć, w żadnej przeglądarce mobilnej, zawsze dostaję
komunikat: "the  media could not be loaded, [.........], the format is
not supported". O ile w systemie desktopowym jasne jest, jak się dobrać
do problemu, tak w  przypadku mobilnym - nie wiem.
jakis pomysl na rozwiazanie problemu?
Po pierwsze pytać na właściwych forach.

marudzisz jak zazwyczaj

Po drugie u mnie na laptopie jest ten sam błąd.

rozumiem, ze nie przejezyczyles sie i: w laptopie masz to samo, co ja w tel.
Czyli klopotu nie masz (wielkiego), bo zreperowac sytuacje w laptopie jest latwo. Mobilna sprawa jest enigma.