Re: [WINNT] Thunderbird i powiadomienia 'osobiste'

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird i powiadomienia 'osobiste'
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 2 Feb 2023 17:34:59 +0100
Dnia Thu, 02 Feb 2023 09:20:18 +0100, PureNick napisał(a):

> Witam grupowiczów!
>
> Czy da się Thunderbirda skonfigurować w taki sposób,
> aby pokazywał powiadomienie o nowej wiadomości
> tylko w przypadku maila adresowanego wyłącznie do mnie?
> Mam w pracy mnóstwo maili systemowych, które praktycznie
> w 99% przypadków lądują w specjalnym folderze i tam "pokutują"
> już odfiltrowane jako przeczytane. Tak musi być - odgórne zalecenie.
> Powiadomienia o nowej poczcie mam więc domyślnie wyłączone.
> Przypuszczam że moje oczekiwania może spełnić jakieś rozszerzenie,
> a nie wbudowana funkcja Thinderbirda, ale to tylko domysły...
> [...]

Filtrami?
Coś w rodzaju beep dla nowej wiadomości:
https://support.mozilla.org/en-US/kb/how-customize-new-mail-sound
ale tylko dla wybranych nadawców.

Nie znam thunderbird od środka, używam Bata, a w nim można zrobić w
zasadzie wszystko. Nawet z pikaniem smartfona.

Chyba, że Ci chodzi o jakieś zdarzenia "push" - ptaszek też takie coś ma,
widziałem u klientów. Nawet integruje się ze zdarzeniami systemowymi
Windows.

--
Pozdrawiam.

Adam