Re: [WINNT] Firefox - menu "Zakładki"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox - menu "Zakładki"
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 24 Jan 2023 19:38:19 GMT
in <news:63cd719a$0$9612$65785112@news.neostrada.pl>
user Tomasz pisze tak:

> Żadnych powyższych porad nie mogłem zrealizować, gdyż nie
> byłem w stanie skopiować "dobrego" profilu ani ręcznie ani
> przy pomocy Mozbackup. Wszystkie pliki z katalogu kopiują
> się oprócz plików logins-backup.json i logins.json, brak
> dostępu.

No i co z tego? W tych plikach Firefox pewnie trzyma hasła do stron
zapamiętane przez usera. To nie uniemożliwia podsunięcia profilu
drugiemu Firefoxowi. Dobrze, że mój komp nie wie o takich
przeciwnościach. Pakuje, zipuje, przenosze przeglądarki.

> Jestem jedynym użytkownikiem i administratorem i
> mam do tych plików pełny dostęp.
> Jak w takim przypadku mogę skopiować profil Firefoxa?

1. zzipować programem uruchomionym jako admin.
2. wyśledzić cotrzyma te logins.json

Firefox ma chyba jakiegoś agenta serwisowego działającego w tle.
Zabić proces.

--
drobne programy

https://www.irfanview.com     https://vivaldi.com