Re: [WINNT] Porównanie wielu plików

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Porównanie wielu plików
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Mon, 23 Jan 2023 18:17:58 +0100
W dniu 23.01.2023 o 17:48, Szczepan pisze:

Dziękuję wszystkim Panom za odpowiedzi. Spróbuję
zastosować wymienione rozwiązania.

Prościutkie, darmowe narzędzie "Everything".
Uzywam go na wszystkich komputerach z Windows od wielu lat.

O programie "Everything" już słyszałam jako o dobrym
narzędziu do wyszukiwania. Nawet próbowałam go zastosować
do wyszukiwania bardziej zaawansowanego niż takie, które
umożliwia sam Windows 10, ale mi się nie udało. W każdym
razie nie nazwałabym go prościutkim.
Czy mógłbyś podzielić się wskazówką jak zastosować ten
program w celu porównania wielu plików w różnych folderach
i wyłapania duplikatów?

Pozdrawiam
Ewa