Re: [WINNT] Firefox - menu "Zakładki"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox - menu "Zakładki"
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 16 Jan 2023 22:21:02 +0100
Dnia Mon, 16 Jan 2023 12:48:16 GMT, PiteR napisał(a):

> in <news:63c448c1$0$9609$65785112@news.neostrada.pl>

> Sprobowalbym zabrac firefoxowi folder konfiguracji w Roaming.
> Niech utworzy fabryczny domyślny.
>
> Potem jak nie pomoże to bym sprobował podmienić folder z dobrego do
> tego złego.
>
> C:\Users\piter\AppData\Roaming\Mozilla

Ja proponuję na "dobrym" włączyć synchronizację, a później podpiąć się tym
"złym" do synchronizacji. Po chwili będzie tak samo, jak w "dobrym",
włączając w to także inne ustawienia, np. dodatki.

Może uprzednio na "złym" przed włączeniem synchrobizacji usunąć wszystkie
ustawienia, aby nie poszła synchrinizacja dwustronna, z błędami.

--
Pozdrawiam.

Adam