Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe ROZWIĄZANIE

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe ROZWIĄZANIE
From: _Master_ <Master@z.pl>
Date: Sun, 15 Jan 2023 19:23:26 +0100
Dla potomności ;-)

Aby upctvgo uwzględniało szybkość procesora trzeba przyciąć łącze internetowe dla tego programu (np. net limiter) Okazuje się że program ma wbudowane dostosowanie się do wolnego łącza ale żeby to zrobić DOBRZE to programistów PRZEROSŁO.

Oczywiście pomoc techniczna nic o tym nie wie i nie potrafiła mnie naprowadzić na rozwiązanie problemu.

Chyba 2 lata kombinowałem dlaczego upc się zacina a jutube NIE ;-)

  • Re: [WINNT] UPC tv go wymagania sprzętowe ROZWIĄZANIE, _Master_ <=