Re: [WINNT] zmiana rozdzielczości ekranu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zmiana rozdzielczości ekranu
From: Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 25 Dec 2022 14:44:02 +0100
W dniu 23.12.2022 o 12:25, Kazik pisze:
W dniu 2022-12-21 o 22:01, Animka pisze:

Każdy pedał tak powie, bo ma w tych kopach doświadczenie -maskotku grupowy.

Ależ dno.

SushiMaster

Oho, obrońca maskotka :D

Animko! Przykro mi to powiedzieć ale... zamilcz.
Przeczytaj ostatnie posty, swoje odpowiedzi... O godność walczy się innym językiem. A gdy to zrozumiesz - wróć. Będzie nam Ciebie brakowało.

Czy ja weszłam przez omylkę na czyjaś prywatkę?
Ukryjcie chłopcy sobie tę prywatę tylko dla siebie i nie wchodźcie na grupy publiczne.
Nie wszyscy chcą Was czytać.

--
animka