Re: [WINNT] Jak przygotować kartę GeForce 7300 GT do obsługi Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak przygotować kartę GeForce 7300 GT do obsługi Windows 10
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 6 Dec 2022 22:32:26 +0100
Dnia Tue, 6 Dec 2022 10:50:39 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Dalej się da. Nie wiem jak z legalnością, ale technicznie aktualizacja działa.

> MS wymusza użycie MS-owego konta, ale można to obejść. Są różne sposoby, nie
> wiem które działają na dzień dzisiejszy.
> Działało np. odłączenie Internetu na czas instalacji. Na stronie
> (...)

Przed chwilą próbowałem na testowym warsztatowym Latitude 3550 z Win 11
ściągniętym dzisiaj: 22H2.
Już nie da się puścić dalej bez internetu, woła o podłączenie. Brak innych
opcji.
Trzeba wtedy wejść do konsoli (Shift-F10) i wpisać:
  OOBE\bypassnro

Uwaga: powyżej MA BYĆ backslash.

po restarcie dalej działamy z odłączonym internetem, pojawi się opcja konta
lokalnego.

--
Pozdrawiam.

Adam