Re: [WINNT] PDF2JPG wsadowo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] PDF2JPG wsadowo
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Tue, 29 Nov 2022 11:49:00 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 29 Nov 2022 10:47:44 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <6385d53d$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
od "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>  :

>Bo w tytule wątku jest "wsadowo"? :)

Co ciekawe, wywołanie konwersji pdf->jeden plik z międzymordzia
graficznego działa dla formatu wynikowego TIF, dla jpg otrzymujemy
tyle plików jpg, ile ma stron plik źródłowy(może jest tu jakieś
ograniczenie w samym formacie jpg).
Znalazłem małą pomoc, trzeba sobie dostosować do potrzeb:
https://djinncoyote.dreamwidth.org/6819.html
To wszystko raczej dla sportu, bo plik wynikowy w TIF jest koszmarnie
wielki(u mnie z megabajta PDF zrobiło 50 MB tif-a), lecz przeglądać
się da.
Dalej już nie zgłębiam, bo to raczej bez sensu.
Tak na marginesie, Google jest czasem pożyteczny*, ale ja wolę starą,
sprawdzoną w dawnych czasach(kiedy manuali do niczego nie było) metodę
Macajewa-Pierniczenki, niczym tej metody nie przebijesz;)

* - Google oducza zapamiętywania, a nawigacja elektroniczna na
smartfonie zabija wyobraźnię przestrzenną, taka jest moja opinia, ale
mogę się mylić(to są takie "patche" dla mózgu, jeśli są zawsze
dostępne, to mózg będzie wyłączał swoje funkcjonalności).
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy