Re: [WINNT] NTG Czytanie strony internetowej z dysku offline

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] NTG Czytanie strony internetowej z dysku offline
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 21 Nov 2022 17:27:55 +0100
Dnia Mon, 21 Nov 2022 15:17:41 +0100, robot napisał(a):

> Cześć.
> Jak zapisać otwartą stronę internetową, żeby można ją było potem
> czytać bez dostępu do internetu.
> Odnośniki na tej zapisanej stronie nie muszą działać.
> Korzystam z chrome i chciałbym pozostać przy tym wyborze.
> Szkoda że opcja zapisu strony w chrome (save as),
> praktycznie nie działa.
> Szkoda, bo podoba mi się szybkość i prostota tej metody;
> wciskam tylko ctrl+s i gotowe, bez przechodzenia jakichś rozbudowanych
> wizardów.
> Znacie jakieś sprawdzone wygodne sposoby na to?
>
> pozdrawiam grupowiczów

Dawno temu był program Teleport Pro.
Zapisywał całą witrynę z jej strukturą oraz ewentualnie ze stronami, do
których były odnośniki.

Ale wtedy strony były jeszcze normalne.
Nie wiem, czy tego typu program ma sens w aktualnym chłamie, nawet po
skonfigurowaniu tylko kilku poziomów do zapisywania.

Sprawdziłem: zapisuje strony http, nie widzi witryn https.
Ale mam starą wersję z czasów Win XP. Może nowsze wersje już "umieją"
https.

--
Pozdrawiam.

Adam