[WINNT] Szukam bardzo prostego opisu programu Everything

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Szukam bardzo prostego opisu programu Everything
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Tue, 1 Nov 2022 16:16:35 +0100
Witam i mam prośbę.

Ciągle mam trudności z wyszukaniem czegoś pod Windows 10.
Kiedyś ktoś, chyba na tej grupie, chwalił, że program Everything
jest bardzo dobry. Nawet go wtedy ściągnęłam, ale nie potrafię
się nim posługiwać. Znalazłam opisy w Internecie, ale nie są to
opisy na początek. Przydadzą się z pewnością gdy będę już miała
pewne doświadczenie.
I tu prośba o namiar na jakiś opis (po polsku lub po angielsku)
od spraw najprostszych, np. jak przeszukać jakiś folder lub grupę
folderów w celu znalezienia jakichś plików np. *.docx zawierających
jakiś konkretny ciąg znaków. To jest oczywiście tylko przykład,
chodzi o zestaw najprostszych poleceń, których nie trzeba "wyławiać"
z opisu liczącego ponad 100 stron.

Bardzo proszę o pomoc. Byłoby to dla mnie spore ułatwienie.
Pozdrawiam
Ewa