Re: [WINNT] Starszy laptop z Windows 10 i wolne działanie systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Starszy laptop z Windows 10 i wolne działanie systemu
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Wed, 19 Oct 2022 14:45:57 +0200
W dniu 19.10.2022 o 14:33, _Master_ pisze:
Na takim sprzęcie powinno śmigać. Daj to komuś do ogarnięcia bo sobie krzywdę zrobisz czyszczeniem.

Spokojnie, nie takie rzeczy... Gdyby to był mój komputer, a nie kogoś, kto używa go w biurze i mam tam zestaw zainstalowanych programów to bym wrzucił nową instalkę Win 10 i bym się nie bawił w tuningowanie. Zanim jednak dojdzie do takiej operacji (o tyle, o ile) to szukam sensownych programów do czyszczenia systemu i wyłączania niepotrzebnych i zamulających usług.

K.