[WINNT] Problem z wygaszaczem (AD)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z wygaszaczem (AD)
From: "Marek G." <mtg.newsgroups@gmail.com>
Date: Mon, 17 Oct 2022 04:37:24 -0700 (PDT)
Ustawiłem sobie wygaszacz w AD:
konfiguracja użytkownika\zasady\szablony administracyjne\panel sterowania\limit
czasu wygaszacza ekranu=1800 s.
włącz wygaszacz =włączone
wygaszacz chroniony hasłem=włączone
zapobiegaj zmianie wygaszacza=włączone

i działał sobie do czasu, gdy chciałem zrobić grupę userów bez wygaszacza.
Zrobiłem ustawienia jak wyżej, tyle że "wyłącz".

Po dwóch dniach na trzech (tylko) z 30 komputerów wygaszacz zaczął się włączać
/ekran wyłączać po 60 sekundach.
W rejestrze zmieniałem ScreenSaveTimeOut na 1800. nie działa-gaśnie po  60
sekundach.
Jednocześnie na serwerze ekran gaśnie po 10 sekundach a ustawienia wygaszacza
są niedostępne. Antywirus nic nie znajduje.
Jak/gdzie szukać przyczyny ?

  • [WINNT] Problem z wygaszaczem (AD), Marek G. <=