Re: [WINNT] Kopia całego TB - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopia całego TB - jak?
From: Ewa <ED@comp.com>
Date: Fri, 7 Oct 2022 11:18:00 +0200
W dniu 07.10.2022 o 09:54, radekp@konto.pl pisze:
Thu, 6 Oct 2022 11:42:18 +0200, w <633ea2ea$0$568$65785112@news.neostrada.pl>,
Ewa <ED@comp.com> napisał(-a):

Dzięki, ale na temat kopii dla celów możliwości odtworzenia mam już
materiał, dzięki Grupowiczom, za który jeszcze raz dziękuję. Przeglądam
go właśnie.
W ostatnim poście pytałam o sposób przeniesienia niektórych folderów,
zwłaszcza ze starszymi e-mailami, takich, których zupełnie usunąć
jeszcze nie mogę, bo może być konieczne ich przypomnienie, ewentualnie
powołanie się na niektóre z nich. Trudno jednak przewidzieć na które.
Zresztą podczas używania TB w pewnym momencie pokazał się komunikat
informujący, że trzymam zbyt dużo wiadomości i powinnam je usunąć.
Ważne jednak jest żeby można było taki zapis poza TB łatwo przeglądać
w celu znalezienia konkretnego e-maila. Przejrzane przeze mnie do tej
pory metody kopiowania na to nie pozwalają.

Zrób sobie oddzielny folder na stare wiadomości w TB. Możesz go backupować, no
i osobny folder przyspieszy działania TB.

To dobry pomysł, ale pracochłonny zarówno na etapie przygotowania
do backupu, jak i potem podczas wyszukiwania wiadomości. Ale może
się okazać, że nie będę miała innego wyjścia.

Zobaczę czego się nauczę studiując podręcznik, który mam nadzieję
znaleźć.

Dzięki i pozdrawiam
Ewa